Otkud ideja za blog i priču?

Bila sam jedina u društvu koja je voljela Harry Pottera. Jedina sam ustvari voljela čitati knjige, pogotovo one SF ili fantasy tematike, tako da nikad nisam imala s kim pričati o tome. Jednog dana, prije dosta godina, pretraživala sam informacije na internetu o tome kada će biti objavljen sljedeći nastavak Harry Potter serijala. Sasvim slučajno, naišla sam na englesku inačicu HPFF blogova i pomislila kako je to genijalna ideja. Ušla sam u Word i pokušala sama osmisliti neku takvu priču. Sinulo mi je da bi to mogla i objaviti, a potom sam otkrila da HPFF blogovi postoje i u nas Hrvata. Tokom godina, pisala sam nekoliko HPFF priča, nijednu nisam dovršila, ali sam se nekako uvijek kretala u ovim krajevima. Međutim, prije dvije godine sam odustala od toga - zauvijek. Ili sam barem tako mislila. Jer eto me opet ovdje. Odgledavši zadnji nastavak na filmskome platnu i nakon hrpe prolijanih suza, shvatila sam kako sam cijelo djetinjstvo odrastala uz te knjige i filmove i kako pojma nemam što ću s ostatkom života. Zato sam odlučila nedopustiti da to završi. Ponovno sam krenula pretraživati po internetu i ključne riječi dovele su me do jednog foruma gdje je podtema bila o HPFF blogovima. Uhvatila me nostalgija te sam, kao i prvog puta, ušla u Word i pustivši mašti na volju, krenula stvarati novu priču. Radi se dakako o priči koju objavljujem na ovome blogu. Ne znam koliko ću biti redovita u objavljivanju postova, ali jedno definitivno znam - Harry Pottera ću zauvijek nositi u srcu.

javascript: void(0);" onclick="this.target = ''; alert('Autor je zabranio komentiranje ovog posta.'); u 18:44 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #